Tuesday, November 29
Shadow

Agri Natural Enemy Pest Control Market Prognose for å nå $25,1 milliarder innen 2029 | IMF


Markedet for agro-naturlig fiendtlig skadedyrkontroll er estimert til 16,6 milliarder dollar i 2022 og er anslått å nå USD 25,1 milliarder kroner til 2029, i ett CAGR på 5,0 %.

Landbruksintensivering tar fart for å møte globale matbehov og tilpasse seg raskt skiftende krav. Endringen i arealbruk og virkningene av klimaendringer krever vedtakelse av agro-naturlig fiendtlig skadedyrbekjempelse, som i betydelig grad bidrar til å forbedre landbrukssystemer.

Biologisk kontroll av leddyr, ugress og sykdommer fremmer stabiliteten og mangfoldet i landbrukssamfunnene og bidrar til å redusere syntetiske tilførsler. I tillegg hjelper implementering av agro-naturlig fiendtlig skadedyrbekjempelse med å håndtere alle konvensjonelle plantevernmiddelrester med biopesticider. Disse faktorene tiltrekker forbrukere, og akselererer dermed veksten av det agro-naturlige skadedyrbekjempelsesmarkedet.

Søk i eksempelrapport @ https://www.futuremarketinsights.com/reports/sample/rep-gb-10643

liste fra Store spillere dekket Agri Det naturlige fiendemarkedet for skadedyrbekjempelse er:

  • Ecolab, Inc.
  • Bayern
  • Syngenta
  • Cook’s Agri Natural Enemy Skadedyrkontroll
  • Anticimex
  • Bayer Crop Science
  • Kopper
  • WUR
  • Marrone Bio Innovation
  • Certis USA LLC
  • Dow Chemical
  • BASF

De viktigste avgangene fra Agri Natural Enemy Skadedyrkontroll markedsundersøkelse

  • Den fortsatte etterspørselen etter konvensjonelle plantevernmidler vil sannsynligvis bli negativt påvirket av en økning i populariteten til den agro-naturlige, fiendtlige skadedyrbekjempelsesmetoden.
  • Per 2017 har nesten 93 land etablert forskrifter for økologisk landbruk. Regjeringer tar initiativ for bærekraftig landbruk ved å finansiere forskningsprogrammer som identifiserer skadedyr og analyserer de best egnede kontrollmidlene.
  • Adopsjonen av naturlige og grønnere produkter forventes å øke raskt i takt med regjeringens voksende prosjekter for bærekraftig utvikling.
  • Produktformuleringer for langsiktig stabilitet kan drive veksten av det agronaturlige, fiendtlige skadedyrbekjempelsesmarkedet.
  • Produktregistrering er fortsatt et stort hinder for nøkkelaktører i det agronaturlige, fiendtlige skadedyrbekjempelsesmarkedet. Markedsaktører forventes å utarbeide en hensiktsmessig strategi og samarbeide med reguleringsorganer for å lette prosessen med registrering av biologiske produkter.
  • Nøkkelaktører i markedet for agro-naturlig skadedyrbekjempelse vil sannsynligvis tilby ikke bare produkter, men også allierte tjenester.
  • Sammenlignet med utviklingsregioner anslås salget av agro-naturlig fiendtlig skadedyrkontroll å være høyere i landene i Nord-Amerika, Europa og Oseania.

Spør en [email protected] https://www.futuremarketinsights.com/ask-question/rep-gb-10643

“Økende forbrukerbevissthet om de negative effektene av kjemiske plantevernmidler på menneskers helse så vel som miljøet favoriserer fundamentalt det agro-naturlige, fiendtlige skadedyrbekjempelsesmarkedet. Siden dagens forbrukere er klare til å bruke mer på kjemikaliefrie eller økologiske matvekster, bør produsentene se på en periode med vedvarende etterspørsel, sier forskningsanalytikeren.

Fremvoksende markedsaktører til å spille en avgjørende rolle i produktutvikling

Produktene som trengs for å kontrollere agro-naturlige fiendtlige skadedyr varierer fra region til region, avhengig av lokalt biologisk mangfold. Dermed vil lokale aktører i det agro-naturlige, fiendtlige skadedyrbekjempelsesmarkedet sannsynligvis spille en viktig rolle i å formulere biologiske produkter som passer for en bestemt region eller land, avhengig av deres klimatiske forhold.

  • Mange ledende selskaper planlegger å samarbeide med lokale og fremvoksende markedsaktører i det agro-naturlige skadedyrbekjempelsesmarkedet.
  • Styrking av forsyningskjeden er avgjørende for at nye aktører skal holde seg i det intenst konkurranseutsatte markedet.

En av de viktige faktorene for å utvikle aktører er studiet av regionalt biologisk mangfold og øke effektiviteten av naturlige fiendtlige landbruksprodukter for skadedyrbekjempelse for den aktuelle regionen. Det er derfor behov for strategiske investeringer i forskning og forbedrede markedsføringsteknikker for å styrke markedsposisjonen. I tillegg bør bedrifter fokusere på å forbedre effektiviteten til produktene sine for store landbruksformål.

Be om [email protected] https://www.futuremarketinsights.com/customization-available/rep-gb-10643

Globalt Agri Natural Enemy skadedyrkontrollmarked etter kategori

Etter påføring:

  • Maurkontroll
  • Beetle Control
  • Fuglekontroll
  • Insektkontroll
  • Mygg- og fluekontroll
  • Kontroll av mus og gnagere

Etter type naturlig fiendetjeneste:

Fra kontrollagenten :

  • rovdyret
  • Parasitoid
  • Patogener
  • Bakterie
  • sopp
  • Virus
  • Oomycota
  • konkurrentene

Etter region:

  • Nord Amerika
  • Latin-Amerika
  • Europa
  • øst Asia
  • Sør-Asia
  • Oseania
  • MoE

Om IMF:

Future Market Insights (ESOMAR-sertifisert markedsundersøkelsesorganisasjon og medlem av Greater New York Chamber of Commerce) gir dyp innsikt i de styrende faktorene som driver markedets etterspørsel. Den avslører mulighetene som vil favorisere markedsvekst i ulike segmenter på grunnlag av kilde, applikasjon, salgskanal og sluttbruk i løpet av de neste 10 årene.

Rådføre:

Enhetsnr: 1602-006
Jumeirah Bay 2
Tomt nr: JLT-PH2-X2A
Jumeirah Lakes Towers
Dubai
De forente arabiske emirater
For salgshenvendelser: [email protected]
For mediehenvendelser: [email protected]
Nettsted: https://www.futuremarketinsights.com
LinkedIn| Twitter | bloggere